تعداد 12 گرایش طراحی وب در سال 2013
نوشته شده توسط : طراحی سایت

با گذشت بیش از نیمی از سال 2013 الگوهای جدیدی در طراحی وب به وجود آمده اند. بعضی از این الگوها از سال قبل پایه گذاری شده بودند و برخی نیز در سال جدید ایجاد شدند. در صورتی که یک طراح وب حرفه ای هستید و یا یک شرکت کوچک دارید دانستن این موارد به شما کمک خواهد نمود که سایت خود را بهتر طراحی نمایید

محتوا اول

طراحان سایت توجه بیشتری به مطالبی که کاربران به آن علاقه نشان می دهند دارند و طراحی سایت را بر اساس آن اطلاعات انجام می دهند تا اینکه سایتی طراحی نمایند و اطلاعات را در قالب سایت بارگذاری نمایند. طراحی سایت بر اساس محتوا بر این مبنا پیاده سازی شده که کاربر به راحترین روش به اطلاعات درخواستی خود برسد. طراحی سایت با توجه به محتوای سایت موردی است که باعث می شود سایت بازدید کننده بیشتری به دست آورد تا طراحی سایت و بعد پر کردن محتوای آن.

طراحی منعطف

طراحی منعطف بر پایه پیاده سازی سایت انعطاف پذیر می باشد که سایت در مرور توسط سایر وسایل نظیر موبایل و در سایزهای مختلف نمایش درستی داشته باشد. رشد روز افزون استفاده کاربران از موبایل، تبلت و سایر وسائل الکترونیکی در مرور وب طراحان را به این سمت سوق داد که سایتی طراحی نمایند که در این وسائل و همچنین سایزهای مختلف نمایش درستی داشته باشد.

Metro

با انتشار ویندوز نسخه 8 و مطرح شدن مسائلی به مانند ارائه محتوا قبل از هر چیزی وب سایت های بسیاری قالب خود را به مانند قالب Metro پیش فرض ویندوز 8 طراحی نمودند. Metro طراحی است که در آن آیتم های محتوا به باکس هایی در سایزهای مختلف تقسیم بندی شده , که با تصویر ، آیکون تزئین شده است.

پشتیبانی Retina

Apple نمایش Retina خود را برای iPhone 4, iPad, و MacBook Pro در سال 2012 معرفی نمود. نمایش Retina نوع نماشی می باشد که شرکت apple برای صفحات کریستالی نمایشی خود طراحی نموده است. Apple ادعا می نماید نمایش Retina از نظر کیفیت پیکسلی به گونه ای است که چشم انسان قادر به رویت پیکسل های آن نیست. طراحان وب بسیاری کیفیت تصاویر و فایل های css خود را به گونه ای طراحی نمودند تا از این قابلیت پشتیبانی نماید. Retina.js راه دیگری برای ارسال تصاویر با کیفیت به مرورگرهای apple می باشد.

منبع:

http://sitedesign.joomir.com/مقالات-طراحی-سایت/item/690-12-گرایش-طراحی-وب-در-سال-2013.html





:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی وب سایت , طراحی , وب سایت , طراحی وب , طراح وب , طراحان سایت , طراحان وب ,
:: بازدید از این مطلب : 594
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: